maanantai 30. maaliskuuta 2015

Organisaatiomuutos

Torstai 26.3.2014

Tänään tehtävänämme oli tehdä Karelian organisaatiosta asiakaslähtöisempi. Aloitimme tehtävämme miettimällä Karelian hierarkiaa sekä millainen on asiakaslähtöisen organisaation malli. Löysimme paljon netistä tietoa sekä pohdimme yhdessä sitä, että miltä nykyinen malli näyttää.

Teimme lopuksi Karelialle uuden organisaatiorakenteen. Lisäsimme tukiryhmän, johon kuuluvat avainhenkilöt ja opiskelija kontaktit. Mikäli organisaatiosta halutaan asiakaslähtöisempi niin asiakkaiden ja edustajien tulisi olla rakenteessa mukana. Toimiala johtajat siirsimme strategiseen johtamiseen, koska sen avulla saatiin yksi porras kokonaan poistettua. Koulutuspäälliköt voivat olla yhteydessä yksikköjen päälliköihin, ja mielestämme strateginen johtaminen tarvitsee toimialajohtajia. Mitä matalampi hierarkia on, niin sitä asiakaslähtöisempi organisaatio on.

Moodlen sivuilta on nähtävissä meidän uusi organisaatiorakenteemme.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti